יום שבת, 26.07.2025 שעה 02:01
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
פיני גרשון

לא מוקש ולא נעליים

פיני גרשון בטור אישי ל-ONE: די עם "הזאב זאב". בסוף מכבי תשלם ביוקר. שרמאדיני? מקסימום מחליף לג'יימס. אוחיון ורוט מתחו אותי כל המחצית ה-2

די עם הפראנויה. סיפור "הזאב זאב" יכול לעלות למכבי תל אביב ביוקר. לעשות מכל קבוצה מצחיקה מוקש יכול ביום הדין לתפוס את השחקנים בצהוב לא מוכנים.

ההחתמה הראשונה של מכבי העונה, גיאורגי שרמאדיני, לא עולה בחמישייה. האמת, ביכולת שהציג מהקיץ בנבחרת גאורגיה ועד היום, הוא יכול להיות מקסימום מחליף לשון ג'יימס. מלקולם תומאס חייב להיות מודע למגבלות שלו. או שמישהו יגיד לו אותן. המשחק שלו עם הפנים לסל הרבה יותר טוב מאשר עם הגב לסל.

שרמאדיני (יניב גונן)
שרמאדיני. יכול להיות מקסימום מחליף לג'יימס (יניב גונן)
 

למרות הקליעה הראשונה של דווין סמית', ואחוזי הקליעה המצוינים של הצהובים מהשלוש, מכבי לא יכולה להתחיל משחק חוץ עם שלוש מארבע הזריקות הראשונות מטווח השלוש. נגד קבוצת כדורסל זה יכול לעלות לה ביוקר.

ברגע שהצהובים לוקחים שלוש זריקות רצופות מתוך הצבע, הם גם עולים ליתרון ראשון. מכבי לא יכולה לאפשר לקבוצה כמו שאלון לקחת ארבעה כדורים חוזרים בהתקפה מתשע החטאות. איך קבוצה שלא יכולה להביא בלאק ג'ק עם אחוזי הקליעה (21 אחוזים) שלה מהשלוש לוקחת עשר זריקות ברבע מהטווח הזה. לא שאחוזי הקליעה שלה מהשתיים הרבה יותר גבוהים.

האמת? אחרי שהבנתי שהצרפתים לא מסוגלים להעביר שתי מסירות מיד ליד, עדיף היה שיזרקו ואפילו מהחצי. אולי מישהו יזיז את הסל והכדור ייכנס. 24 איבודים היו לשאלון, 13 מהם במחצית הראשונה וחלקם עפו בכלל ליציע. אני מקווה שכל הצופים חזרו הביתה בשלום.

גם ניסיון של הצרפתים לעבור לאזורית לא עצר את המטווח של מכבי מהשלוש. צריך להיות פרופסור צרפתי לכדורסל כדי לשמור את הצהובים אזורית ביום שהם קולעים ב-50 אחוז מהשלוש. למרות האחוזים הקטסטרופליים של שאלון מטווח השלוש בהתחלה, היא  עדיין סיימה עם כמעט אותם אחוזים מהשלוש ומקו העונשין.

אוחיון (יניב גונן)
יוגב אוחיון. מכבי צריכה להפסיק עם הפראנויות (יניב גונן)
 

את המחצית השנייה העברתי במתח עצום - אם יוגב אוחיון ישיג טריפל דאבל או לפחות דאבל דאבל, ואם מורן רוט יצליח לסיים משחק אחד עם מדד איכות חיובי.  למרות שהם לא הצליחו אני מציע לאוהדי מכבי לרדת מיוגב וגם אם זה קצת קשה אפילו לחבק אותו אחרת הם עלולים לגרום נזק לקבוצה ואפילו להצטער על כך.

לכתבה זו התפרסמו 73 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 73 תגובות ב-43 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
43
אחד שמבין31/10/2012 22:25
אתה מגזים, טוב שההפסד הגיע עכשיו כדי שמכבי תצטרך להתמודד איתו פעם ראשונה העונה כשהיא בבית קל ביורוליג ולא להסתבך מול קבוצות כמו צסקא
השב   •  00
42
הדר29/10/2012 22:11
חטפנו בראש מהכתומים!
השב   •  00
41
אלון28/10/2012 09:32
יוגב מעדיף לקבל חיבוק מהכסף של קובן ולא מהאוהדים של מכבי
השב   •  21
ניב28/10/2012 15:21
השב   •  01
40
יוני28/10/2012 09:03
עונש חינוכי
יש לי הצעה שתשנה את פני הכדורגל כאקט חינוכי , במקום להעניש עונשי רדיוס ולסגור יציעים
פשוט לבטל את הביתיות במשחק הבית הבא של הקבוצה האשמה . כך שלמעשה במקום לארח במשחק הבית הבא היא תתארח אצל הקבוצה. בנוסף לא יתאפשר כניסה של אוהדי הקבוצה שנענשה.
כאשר הן הקבוצה והן האוהדים יבינו שהעונש שהם יקבלו חמור יותר וקשה יותר האלימות במגרשים תפחת לאפס ויהיו משחקים יותר הוגנים.
מה דעתכם?
השב   •  20
39
אור27/10/2012 18:51
פרקינס לא הביא שום הישגים למכבי ( בשנה הראשונה במכבי בו מקאלב עשה לו בית ספר) ודווקא כשהוא נפצע מכבי הגיעה לגמר היורוליג עם פארגו כי היה יותר איזון בקבוצה. היקמן מנהל משחק ושחקן הרבה יותר קבוצתי ומגוון.
השב   •  16
2328/10/2012 01:59
פרקינס האט המשחק של מכבי והרבה פעמים היה גם תוקע אותו.
איבד הרבה, לא שיחק התקפה אינטגלנטית במיוחד, וגם לא הייתה לו יכולת קליעה מי יודע מה.

רק מה? קשוח, לוחם, וחיית הגנה. זה מה שקנה את אוהדי מכבי ולכן זה רק מה שזוכרים לו.

היקמן גם קורא יפה נתיבי מסירה, חוטף הרבה, ושומר מצוין, אך הוא יותר נייד ויותר תורם התקפית מפרקינס.

לגבי ההשוואה לוגאן - פארגו: נכון לשלב הזה של העונה (לוגאן מתקשה במאני טיים בד"כ, ופארגו התעלה), לוגאן לוקח בקלות.
השב   •  10
38
לגרשון(ת)27/10/2012 15:31
מכבי השנה בנתה סגל יחסית אפור אבל דווקא היא בנויה בצורה שאפשר להגיע עד הסוף.
אתה אומר בדיוק דברים שהטרידו אותי ,כולל הענין עם יוגב בסוף(שלפחות בלאט היה נותן לו לגמור עם 10 אסיסטים. אבל "אולי הוא פוחד שאז הוא יוביל בטבלת האסיסטים ופדרמן ימכור. אותו "למרבה במחיר".)

רואים על מכבי שבלאט משקיע המון(ובעיקר הגנה.) אבל ניהול המשחק שלך והדברים הקטנים שאתה שם לב אליהם והם אלה שהופכים קבוצה לאלופה כ"כ חסרים במכבי.
יש את האוהדים הקנאים של מכבי שכמו שלא רואים שהם יורים לעצמם ברגל עם ענין אוחיון(שהוא היחיד שהגיע למצטיינים השבוע. שני בטבלת האיסטים והיה מסיים ראשן אם בלאט היה מאפשר לו.)
ככה הם עיוורים לגבי החסרונות של בלאט!
לי אין ספק שאם היית לצד בלאט בגמר לפני כשנתיים מול פנא''(ששאראס לא היה.) אתה היית יכול להיות "הגרוש ללירה" שהיה חסר כדי לקחת את התואר.
חבל לי שאתה לא נמצא במכבי לפחות כ-GM כי אין לי ספק שהיית יכול לתת לבלאט את הטיפים הקטנים שאתה כותב כאן ושהיו עושים את ההבדל.
כי למרות שאין למכבי כוכבים ואפשר לראות זאת בדפי הסטט''. עדיין אין לי ספק שעם ההגנה של בלאט וההתקפה והטיפים הקטנים שלך- מכבי היתה לפחות עם עוד תואר יורוליג ביד ,אולי אפילו שניים(אם אולימפיאקוס יכלה לקחת.)
וגם השנה מה שחסר למכבי זה אותך לצד בלאט!
חבל.

וכן, יהיו כאלה שינסו לסתום לי את הפה כאן,
כמו כאלה שמגיבים לך ומנסים לסתום לך את הפה עם הקנאות שלהם(וחוסר היכולת שלהם לראות דברים.) ומתנסחים בצורה בהמית וובריונית(כי אין להם טיעונים ענייניים.או סתם מדובר בילדים/מבוגרים אינפנטילים).

מעניין אותי לדעת(רק שאין מי שישאל.) האם היית מוכן להגיע למכבי ל-GM בקצת יותר כסף ממה שאתה מקבל בחולון,לעזור למכבי(בלאט) לקחת את התהואר שוב?!.
השב   •  21
אביעד30/10/2012 15:45
מאיפה אתה מוציא את כל החנופה הזאת. אני רוצה לבשר לך שגם אתה בלי תואר מאמן היית מביא למכבי תארים עם שראס, פארקר וויציץ. החכמה היא להשתלב בטופ עם ישראלים כחול לבן ולא עם 5 זרים בחמישייה. ולא כל מי שלא חושב כמוך הוא אינפנטיל
השב   •  00
37
שלומי27/10/2012 10:23
לקחתי על עצמי פרוייקט כדי להמחיש סוף סוף את האמת לכולנו. בדקתי 12 עונות אחורה (ליגה ישראלית וארופאית) והגעתי למסקנה החשובה ביותר לדעתי ולדעת רבים מאוהדי הקבוצה האהובה שלנו: "שיתוף ישראלים" לצרוף המילים האלה יש ערך חשוב ביותר אפילו יותר מהבאת תארים כי הרי מנסיון של אוהד ותיק אני אומר לכם ותקנו אותי אם אני טועה: אי אפשר להתחבר לקבוצה שב-90 אחוז מזמני המשחקים שלה משתפת רק זרים. ובכן בקצרה אני אספר לכם שהישראלים בתקופתו של ביני גרשון שותפו בכ-10 אחוז מהזמן וסך הסטטיסטיקה שלהם אף נמוכה מזה. לעומת זאת אצל דיוויד בלאט הנתון הזה קפץ למעל 30 אחוז (כך גם הסטטיסטיקה הכללית) והיד עוד נטויה . זהו רק נתון קטן אבל חשוב מאין כמותו שממחיש את הפערים הגדולים שיש לדיוויד על פני פיני
השב   •  14
אליהו27/10/2012 12:22
השב   •  20
ל127/10/2012 15:42
אתה מעדיף כרגע את דיויד בלאט על פיני למרות שהוא לא הביא גביע אירופה
השב   •  10
אלון28/10/2012 11:23
מכבי עשתה את פיני ולא פיני את מכבי עם רשימת כוכבים שהייתה לפיני בלאט מביא תארים בהליכה עובדה שביוון פיני היה נפילה והיום אין לו הצעות מאירופה ולבלאט יש אין ספור
בלאט מוצי מים מין הסלע אצל כל מאמן אחר אוסף של שחקנים כפי שבלאט קבל לא עובר את השלב הראשון
השב   •  20
36
אוהד.26/10/2012 21:36
ומכבי הולכים עד הסוף ביורוליג.
השב   •  33
35
אור26/10/2012 15:42
עם כל הכבוד למכבי -מדובר בקבוצה שבנויה על יכולת התקפית של 4 שחקנים:שלדון ויליאמס ,בריון ראש ,סטיד צ''ימבו ובלייק שילב . כל שאר השחקנים הם חד גוניים וגם קבוצת יורוקאפ היתה מנצחת אותם.
השב   •  00
34
עמית26/10/2012 14:11
הבחור התפתה להצעה שאי אפשר לסרב לה. מכבי לא נתנה לו ללכת והשאירה אותו משיקולים שלה צריך לכבד את זה.
אמש ראינו- כשאוחיון טוב מכבי נראית אחרת. תנו לו שקט תעשייתי, הוא מלא מוטיבציה לעשות את העבודה,
למה לקלקל ?
השב   •  50
33
מישהו26/10/2012 13:50
מכבי נראתה אתמול הרבה יותר טובה וקבוצתית מאשר בשבוע שעבר.
היקמן הבין שרכז שקולע 30% צריך לזרוק פחות ולמסור יותר,בעיקר אם יש לידו שחקן שקולע ב-70% (אליהו).
מכבי הניעה כדור מול האזורית ונראתה הרבה יותר טוב. הדקות הטובות היו כאשר אליהו ופניני שיחקו בשתי עמדות הפורוורד (נתוני +/- מצויינים לשניהם) ונתנו גם יכולת אישית וגם משחק קבוצתי חכם.
בקבוצה שמתיימרת להיות "הקבוצה של המדינה" הייתי מצפה שגם אם פניני קצת פחות טוב מסמית,עדיין פניני ישחק יותר.יש ערך לזה ששחקן הוא מקומי,גדל במועדון,קפטן. ככה זה בכל מועדון נורמלי.אז למה במכבי פניני שחקן יותר טוב מסמית וסמית משחק יותר מפניני ?
זה שאליהו עולה בכמה רמות על מדלי או תומאס זה ברור מהמספרים.(אני מסכים עם פיני גרשון שתומאס חלש עם הגב לסל,וגם עם הפנים לסל הוא ממש לא משהו.הוא צריך לתת הגנה וריב'' ולא לזרוק בכח בהתקפה).
יוגב אוחיון הראה שהוא הרבה יותר רכז מהיקמן,והשלישיה הזאת (אליהו,פניני,אוחיון) היא זאת שצריכה להוביל את מכבי. לא יכול להיות שיביאו זרים בינוניים בשקל וחצי עם אפס רזומה בקבוצות גדולות ויתנו להם עדיפות על 3 שחקני נבחרת מובילים.זה פשוט מגוחך.
ועוד דבר-מי שמתפלא איך שחקן כמו שלדון ויליאמס שהיה 5 בדראפט נראה כל כך בינוני,שיבדוק כמה שחקני NBA יותר גדולים ממנו הגיעו לאירופה ונכשלו.
השב   •  60
32
שקד26/10/2012 13:03
תתומאס יותר דקות משחק עם רוט, שישחקו יחד פיק אנד רול.. ראינו מה היה שנה שעברה בארץ עם דאנסטון, הוא ורוט יחד היו הזוג הטוב ביותר בארץ במשחק הפיק אנד רול! דרסו כל מה שזז! תומאס נוראה אטלתי ואספלוסיבי, כמו דאנסטון, יכול להיות יופי של פתרון התקפי לדקות הספסל של רוט..

שרמנדיני הוא שחקן שעדיף בלי.. שון ג''יימס הראה כמה מובים יפים מאוד, ואחרי שקיבל ביטחון, גם זרק חצי מרחק, וקלע (ידוע שיש לו יכולת מעולה מחצי מרחק, הוא פשוט לא זורק!).. קיינר מדלי הוא גבוהה מתפרצות, תו לא.. לא אוהב אותו, אבל מקווה שימצא מקום ברוטציה וידע מה הוא עושה על המגרש.. נראה מאוד לא מחובר.. יוגב היה אדיר! לוגאן היה מדהים ולא החריח את המשחק לעבור דרכו (מה שתרם מאוד למכבי לדעתי) ומה שגרם לו בסוף לסיים ללא מעמץ עם 17 נקודות בלי החטאות! ליאור היה מצויין, אבל זה לא המבחן שלו, הוא צריך להתחיל לתת תפוקה מול אריות הליגה, והוא יכול! סמית, או סמית, כמה שאתה שחקן חשוב! להחתים השנה לעוד שנתיים! פניני היה מעולה! אבל שוב, התקפית, מול קבוצה שיודעת לעשות כאילו הגנה, הוא לא יהיה כזה פאקטור מטורף. היקמן הוא אטלט מעולה, קלעי לא רע, ותוספת מכובדת מאוד, שחקן חשוב מאוד למכבי העונה.. סך הכל, יש למכבי קו אחרוי מעולה, קו קדמי חלש יחסית אבל עם פוטנציאל.. לדעתי הגבוהים שצריכים לפתוח הם אלהיו וג''יימס, שמשלימים אחד את השני טוב מאוד גם הגנתית וגם התקפית.. היקמן ולוגאן יתחלפו במשך העונה ב2, יהיה תלוי בכושרם הנוכחי באימונים.. סמית נעול על פתיה בשלוש, ובאחד תמיד יוגב חייב לפתוח! לשחק עם לוגאן והיגמן בתור הגארדים הפותחים זה חוסר ניהול משחק ורואים את הבאלגן.. לתת ליוגב את המושכות, לטוב ולרע, לדעתי הרוב יהיה לטוב!
השב   •  30
31
חסוי26/10/2012 12:07
מי יותר טוב

אוחיון- כחול

רוט- אדום
השב   •  106
30
רון26/10/2012 11:44
זה השחקן הכי איכותי של מכבי מתחת לסל. תומאס אתלטי אבל מאד מוגבל מבחינה התקפית. שון גיימס מאד מגוון וטוב גם הגנתית וגם התקפית
השב   •  81
29
אוהד26/10/2012 11:34
וגם מכדורגל מכבי מביאים נחת
השב   •  11
28
חזי26/10/2012 11:27
ממשחק למשחק איני מבין את השיקול הדבילי של קברניטי מכבי על שחרורו של סופו ואני רק מתחזק בדעתי ומתגעגע לביג שאק כשאני רואה את הבלוף של שארמדיני הוא פשוט שחקן חלש חייבים להחליף אותו ומהר
השב   •  42
27
אוהב ישראל26/10/2012 11:08
3 עוזרי מאמן במכבי, ושחקנים לאורך ההסטוריה לא משתפרים שם .

תראו את אליהו,
תראו את גרין

אני בטוח שאם עוזרי המאמן היו באמת עוזרי מאמן המצב היה הרבה הרבה יותר טוב.

אולי אני מבולבל ולא מבין מה זה עוזר מאמן?
השב   •  13
26
ישי26/10/2012 10:45
לא להאמין כמה קבוצות היורוליג נחלשו.. אין ספק, אין כסף באירופה. לעומת התקופה של לפני 4-5 שנים כששיחקו באירופה שחקני אן בי איי לגיטימיים, היום לאף מועדון כבר אין את התקציב או הרצון לשלם להם, קבוצות היורוליג השלימו עם הבינוניות ונכנעו למשבר הכלכלי, אני רק מקווה שזה לא ימשך עוד הרבה שנים, אחרת היורוליג יאבד מהעניין שלו וידעך לאט לאט, וחבל.
כל קבוצה בינונית מינוס הופכת היום לאיום, לפני שנתיים קבוצה כמו שאלון לא היתה מתנגנת על הלשון עד חצי שעה לפני המשחק, היום מכינים אותך שבוע מראש לקרב משוגע. אז נכון שהתקשורת רגילה כמו תמיד להכניס את כולם לפאניקה כדי להעלות את אחוזי הרייטינג שלה, אבל כמו שפיני אומר, זה בסופו של דבר יפגע בקבוצה. תרגיעו. אם מכבי שכל שנה מחליפה סגל כל פעם מחדש, מדברת חזק באירופה, זה רק מראה כמה הכל דועך, מכבי מועדון ענק, עם מאמן ענק וקהל ענק, אבל עדיין, הקבוצה של השנה לא רואה הצלבה גם בחלומות שלה לפני כמה שנים, השנה פיינל פור ריאלי לגמרי, כנראה שנגיע להצלבה מול קבוצה שעדיפה עלינו, אבל דייויד כמו דייויד, ידע להוציא את כל המים מהסלע. שבת שלום, צהוב עולה!
השב   •  12
mor26/10/2012 15:42
השב   •  10
גיא27/10/2012 13:11
הם רק חלק משחקני הנ.ב.א שמשחקים היום באירופה.
לא מחשיב בכלל את נבארו שראסאס וכו'' שהלכו לשנה שנתיים וחזרו.
השב   •  10
25
יובל26/10/2012 10:34
יאללה תרדו כבר מיוגב מה שהיה היה מה אתם בוכים לי על זה חבורה של אפסים אתם תאמינו לי!
השב   •  21
24
לולו26/10/2012 10:07
מכבי ת"א חלשה מאוד היא קבוצה לא פיזית, היא ממעטת להכנס לתוך הצבע כי במאבקים מתחת לסל אין לה מה להציע.

ביום גרוע של קלעי השלשות מכבי תהיה בברוך גדול
השב   •  10
23
מיגאל ולוסו26/10/2012 09:58
ולכן התוצאה משקרת
השב   •  01
22
צביעות אדומה26/10/2012 09:33
אפשר לחשוב שאתם לא מחיתם ובכיתם כגרשון עבר לבית"ר אניימה למכבי וידין לחיפה.

ותגיד עוד משהו צבוע אדום, חנן ממן לא עבר להפועל בשביל יותר כסף? אלרואי כהן? דמארי?
השב   •  00
21
זקן השבט26/10/2012 09:16
ל-7 ולאחרים: בפעם האלף: מכבי לא צריכה "סנטר גדול"! הקו הקדמי של מכבי מושלם -מהטובים שהיו לה אי פעם. אני חוזר על התחזיות שכתבתי לפני חודש וחצי, כשכמעט כולם אמרו שמכבי נחלשה: 1. מכבי תדרוס השנה בכל המסגרות (רואים?) 2. מכבי תוביל את היורוליג בריבאונד (היא שלישית. היתה ראשונה עד אתמול). 3. הקו הקדמי של מכבי יהיה שיחת היורוליג השנה (חכו)
השב   •  22
20
איתי26/10/2012 09:09
הסנטרים של מכבי הם לא לרמות הגבוהות,הם סנטרים שבמשחק ריצה הם מדהימים ומשחק ריצה אפשר לעשות רק נגד קבוצה שמאבדת כדורים וזורקת בלי אחריות כמו שאלון.במשחק עומד אני לא רואה גבוה אחד שיוכל לקבל את הכדור וליצור לעצמו.
אני חושב שתומאס ושרמדיני בגב לסל חלשים מאוד,לגיימס יש כמה מובים טובים.
בגלל זה מכבי תלויה בגארדים המצויינים שלה.למכבי יש גארדים אתלטים וגם סקוררים טובים כמו לוגאן,סמית'' וגם לנדסברג שאני לא מבין למה בלאט לא נותן לו יותר קרדיט ושישים אותו בעמדה 2 ולא 3,הוא יכול להיות 2 קטלני אפשר יהיה להוריד אותו לפוסט אפ על שחקנים נמוכים ממנו.

דבר אחרון,אני לא מבין למה לא החתימו את יאן וויוקאס שהיה מועמד,שחקן גב לסל מצויין,מנוסה,חכם,עם הגנה מצויינת.שארמדיני פשוט לא מתאים למכבי,הוא הורס את המשחק.
השב   •  61
19
אילן26/10/2012 08:44
השב   •  00
18
דוד וקנין26/10/2012 08:41
בלי פני גרשון אין סיכוי למכבי לזכות בגביע רק הוא יודע לנצח את אוברקוביץ
השב   •  21
זקן השבט26/10/2012 09:21
הוא יושב ראש חברת חשמל. אני לא בטוח שהם ביורוליג. . .
השב   •  20
זקן השבט26/10/2012 09:33
יושב ראש ועד חברת החשמל כמובן
השב   •  10
17
דודי26/10/2012 06:13
לנדסברג בן 21 בשנה הראשונה שלו במכבי. עם כל הביקורת שיש לי נגד מכבי - אין סנטר אמיתי, מדלי לא מראה ניצוץ של כדורסל, לוגאן לא כזה אתלטי ונראה את זה נגד קבוצות חזקות שישמרו עליו אישית. לנדסברג הוא הפרקינס החדש, אני רק מקווה שהיקמן יתחפש לפרגו לפחות הגנתית. חוץ מריאל מדריד אין למכבי סכנה ביורוליג מבחינה הגנתית כי כל הקבוצות בנויות הגנתית כמו בארסה וצסקא ובגלל זה מכבי מובילה כמות נקודות למשחק. הבעיה היא לגרום לקבוצה השניה לרוץ. כי אם לא-כבר אין סופו,כלומר אין סנטר אמיתי, ולכן אין פתרון למשחק עומד.
השב   •  11
16
אחמד26/10/2012 04:39
ואם היה משחק צמוד? היו אומרים כל הכבוד למכבי!ווינרים!! נו באמת בימקום לדבר ולקשקש ששאלון חלשה,אולי תפרגנו קצת למכבי?הקבוצה מיתחברת וניראת מצויין,שאלון קבוצה טובה עם חומר שחקנים יותר טוב מירושלים וחולון,אבל מה לעשות מכבי העלימה אותם ושיבשה להם את תכנית המשחק,ולאדון פיני;נכון שאלון לא הצליחה להעביר שתי מסירות, אבל אני בטוח שחולון שלך לא היתה יכולה לנצח אותה על אדמת צרפת
השב   •  72
15
אחמד26/10/2012 04:32
פסיכולוגיה הפוכה,את ההיתנהגות של הקהל כלפי יוגב יצרה התיקשורת, עוד ליפני תחילת העונה קישקשו בתיקשורת שמעניין איך יקבלו אוהדי מכבי את יוגב? ואז אוטומאט הקהל מיתעורר, ופיני עוד מוסיף אחרי שהכל נירגע, תעזבו את יוגב, ובזה שוב הוא מלבה את האש,ואני אומר שהיתקשורת תניח כבר ליוגב
השב   •  80
ע׳26/10/2012 07:50
מילים בסלע
השב   •  00
14
שאראס26/10/2012 01:01
זה כל כך מצחיק שעכשיו כולם יגידו מכבי פצצה תפתחו את העינים כבר ותראו שאין לה מלהציע ברמות הגבהות של אירופה
השב   •  20
13
גל26/10/2012 00:50
תאבת בצע.שיקבם שם מיליון דולר. הוא לא מכביסט אמיתי צהוב הוא לא
השב   •  550
רון26/10/2012 09:34
השב   •  20
12
dudu nyc26/10/2012 00:49
השב   •  32
11
ירון26/10/2012 00:16
היה נגמר גם 60 יתרון. צעדים,פאולים וסל בלי סוף. שרמדיני ידי בלובנד, איזה ספגט חסר תועלת מזל שאלוהים נתן לו יופי.דחוף לטרייד!
השב   •  12
10
רועי26/10/2012 00:08
מכבי זה לא עוד קבוצה מכבי לא שייכת לאוהדים של שער 11 או לפי דעתם של אוהדי הפועל שער 5 מכבי זה המדינה מכבי זה יותר מקונצנזוס מכבי זה ימי חמישי בכל הארץ מכבי זה ישראל
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  473
יניב26/10/2012 07:26
אתם לא מייצגים את המדינה אתם מייצגים את עצמכם מכבי הרסה את הליגה בכונה תחילה לקחה שחקנים הכי טובים מקבוצות לשבת על הספסל ולא לשחק העיקר שלא יהיו בהפועל ת"א או הפועל י"ם והיורוליג פח הזה לא דוגמא לכלום הכדורסל האמיתי זה nba ועם כל הכבוד זה כמו בכדורגל שתשחק מול איזה קבוצה מליגה שניה באנגליה אז די עם אחיזת העיניים
השב   •  07
אדום בדם26/10/2012 08:36
כל הקבוצה כמעט זרים איך הקבוצה של המדינה עלק אין לה ישראלי אחד?
השב   •  26
תגובת שרשרת26/10/2012 10:26
שבוחרים לעבור. מן הסתם כל שחקן עובר לאן שיהיו לו תנאים יותר טובים.
ואל תשכח, אם במכבי לא יהיו שחקנים טובים אז היא לא תצליח באירופה, כבר לא תהייה חשיפה בעולם לכדורסל מהארץ, וככה גם הליגה תיפול.
מכבי צריכה להיות טובה כדי שהכדורסל בארץ ישרוד.
השב   •  30
9
איציק25/10/2012 23:41
השב   •  10
8
דבורה25/10/2012 23:28
קוז''יקרו כבר יותר סנטר ממנו .הוא חתיכת איטריה בלי מסה בלי כלום .חייבים למצוא לו מחליף. חייבים
השב   •  87
7
צהוב25/10/2012 23:20
דעה לגבי כל השחקנים. מי שלא מסכים איתי לגבי משהו מסוים שיגיב:
דיוויד לוגאן: שחקן חכם עם הרבה פוטנציאל שיביא בהמשך הרבה נסיון. לא יישאר ככה טוב במשך כל העונה ויהיו לו תקופות חלשות.
שון גיימס- שחקן מצוין שיהיה הסנטר הפותח העונה. מביא לחימה, ריבאונד והגנה מצוינת.
דווין סמית- אפשר יהיה לסמוך עליו בעיניים עצומות שייעשה הגנה מצוינת ויקלע שלשות. חש גם הרבה נסיון וקור רוח.
ריקי היקמן- שחקן נחמד אבל ממש לא יהפוך להיות מהשורה הראשונה באירופה כמו פארגו, פרקינס, לנגפורד. די אתלטי ובסהכ נחמד. לא יותר מזה.
ליאור אליהו- שנת הפריצה הגדולה. יוכיח לבלאט שאפשר לסמוך עליו גם במשחקים חשובים. משתפר מאוד בהגנה ונהיה יותר רבגוני.
מורן רוט- נער פוסטר.
גיא פנינ- יהי יציב כל העונה. השחקן שאפשר לסמוך עליו. נותן הקרבה והגנה מצוינת, קולע שלשות כשצריך. קפטן.
ניק קיינר מדלי- יתברר כשחקן חכם ורב גוני. שילוב של איידסון ובלו.
יוגב אוחיון- ימשיך את הרמה הגבוהה משנה שעברה ויהיה הרכז הפותח. יהיה לו יותר קשה אבל כי כבר מכירים אותו.
גיורגי שארמדיני- הבלוף של הקיץ. שחקן כבד וגמלוני. לא מציע כלום חוץ מעונשין וקצת ריבאונד. ישוחרר לפני הטופ 16.
מלקולם תומאס- שחקן מצוין ואתלטי. למרות המגבלות, בעיקר בגובההוא שחקן לוחם וריבאונדר מצוין. ישחזר את ההצלחה של הנדריקס.
סילבן לנדסברג- לא ישחק כמעט ביורוליג אבל שישחק יהיה נחמד. מי שלא מסכים איתי שיגיב.
השב   •  107
אא25/10/2012 23:53
השב   •  10
ביקשת אז.26/10/2012 00:11
צריך לזכור שהעונה ארוכה, לכל שחקן יהיו העליות והירידות שלו.
לגבי שרמאדיני- הוא צעיר וזו תחילת עונה, קצת זמן הוא יתחבר. הוא לא איום גדול על הסל אבל אינטילגציית משחק יש! בלאט יעלה אותו לפוסט ומשם הוא יוריד כדורים ל-4 (אליהו או תומאס).
לנדסברג/קיינר מדלי - תלויים מאוד בבלאט ובניסיון - אם יתחברו להם 2 משחקים טובים - העונה תיראה אחרת לגמרי- קבוצה חזקה עם עומק. אם לא יתחברו - יחתכו אותם (מדלי החוצה ולנדסברג רק בליגה).
רוט - הוא רק צריך לתת 10 דקות מנוחה ליוגב.
השב   •  40
אלירן שודד26/10/2012 00:52
מסכים איתך על הכל חוץ ממורן שנראה לי יהיה סוג של יוגב בסוף!! וגיאורגי מה זה הרכות הזאת במקום לקבור דאנק הוא חוטף גג.
השב   •  30
פיני26/10/2012 09:53
אי אפשר להשוות בין רוט ליוגב. יוגב בן 25 עשה את הפריצה הגדולה בגיל 24 לעומתו מורן רוט כמעט בן 30 פעם ראשונה משחק ביורוליג אני בספק אם הוא יצליח לעשות את מה שיוגי עשה בשנה שעברה. אבל הוא בהחלט לא במקום של להיות נער פוסטר ואני כולי תקווה שיקבל הרבה דקות מבלאט ויצליח.
השב   •  10
6
מ.ס. אשדוד אלופה25/10/2012 23:10
יוגב אוחיון חייב לקבל יחס יותר טוב מהאוהדים זה יהיה שוה לכולם - למכבי ליוגב ולאוהדים עצמם יוגב שחקן ענק ואת זה אף אחד לא יקח לו
השב   •  61
5
2325/10/2012 23:08
אחד מהם צריך לשחרר לטובת החתמת סנטר אמיתי, בשביל סנטר תותח אפשר אפילו לשחרר את שניהם.
עם סנטר טוב מכבי תוכל ללכת עד הסוף.
השב   •  324
ליאור26/10/2012 01:06
למרות משחק בינוני שלו היום ניתן היה לראות שמדובר בשחקן שחקן!

גבוה + פיזי + אתלט על - אין כאלו באירופה רק ב NBA (לדוגמא אם ג''ימס היה פיזי הוא מזמן היה ב-NBA) הבחור יכול לשמור על כל סנטר אמתני באירופה - אפילו את סופו.

מקרה טיפוסי למאמן קוסם כמו דיויד בלאט.

אם אני מכבי:
1. אנ מתפלל ששלון לא יעלו לטופ 16
2. אני מחתים את שלדון ל3 שנים לפחות לאחר העלייה (כן השנה!) על חוזה של 500, 700 ו-מיליון דולר בשנה השלישית עם סעיף יציאה גדול ל-NBA בלבד.
3. מוותר על שרמדיני
השב   •  47
ברק26/10/2012 05:20
את מי אפשר להחתים בשלב זה של העונה? אפילו ג׳ף פוט מצא קבוצה. זה לא שיש לך הרבה סנטרים שמסתובבים להם בלי חוזה.
השב   •  21
4
איש ללא מחשב25/10/2012 23:00
במיטבם ובכושר מעולה כמו בשנה שעברה.
לוגן פשוט ידית.
השב   •  300
3
מכבי25/10/2012 23:00
השב   •  31
2
גבריאל25/10/2012 22:59
היורוליג משווקת כליגת כדורסל אימתנית כמו מקבילתה, ליגת האלופות בכדורגל.
אבל האמת שחוץ. מ 5-6 קבוצות, אין שום פערים בין הקבבוצות שמגיעות בישראל למקומות 2-4 לבין שאר הקבוצות ביורוליג.
העובדה שדרכן של הקבוצות האחרות בישראל ליורוליג חסומה על ידי ההסכמים הכובלים של מכבי, היא אות קלון לכדורסל הישראלי ולאפסותם של מנהליו (דמיינו לכם שלמכבי ת"א בכדורגל היה הסכם עם ליגת האלופות שרק היא מהארץ משחקת שם, לא משנה באיזה מקום בליגה היא מסיימת.)
השב   •  515
צהוב26/10/2012 00:23
אם אתה לא יודע אל תגיב. בגלל שהליגה הישראלית היא אחת החלשות בארופה האלופה לא מקבלת כרטיס אוטומטי ליורורולי אלא כרטיס למוקדמות. שגליל לקחה את האליפות היא שחקה במוקדמות (וחטפה בראש). אין קשר בין המקום המובטח של מכבי ביורוליג לבין מקום של קבוצות ישראליות אחרות ביורוליג, זה קל להאשים אבל זה לא יקדם אף אחד לשום מקום.
השב   •  30
אחד שמבין26/10/2012 00:40
שהסיבה שאתם לא ביורוליג זה גודל האולם? היורוליג כבר מזמן לא ליגה לאלופות ויש יצוג של כמה קבוצות ממדינה אחת.
השב   •  30
1
קקרק25/10/2012 22:57
אין כמו הטורים של פיני
השב   •  154
אסור לפספס
נגןראש בראש: מאור בוזגלו מול הפריסטיילר
ראש בראש: מאור בוזגלו מול הפריסטיילר
נגןמנור סולומון פרזנטור של חברת רכבים סינית
מנור סולומון פרזנטור של חברת רכבים סינית
נגןערן זהבי והחברים בחופשה חלומית במיקונוס
ערן זהבי והחברים בחופשה חלומית במיקונוס
נגןמשחיל וחוגג: ניימאר לא מרחם על הבן שלו
משחיל וחוגג: ניימאר לא מרחם על הבן שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה דנית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
גביע העולם למועדונים 25
מונדיאליטו
יורו עד 21כדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP