יום שלישי, 19.08.2025 שעה 03:06
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגה לאומית 25-26
00-00מכבי פ"ת1
00-00בני יהודה2
00-00הפועל כפ"ס3
00-00הפועל ראשל"צ4
00-00מכבי הרצליה5
00-00הפועל ר"ג6
00-00הפועל נוף הגליל7
00-00הפועל עכו8
00-00הפועל רעננה9
00-00הפועל כפר שלם10
00-00הפועל עפולה11
00-00מכבי יפו12
00-00הפועל חדרה13
00-00מ.ס כפר קאסם14
00-00עירוני מודיעין15
00-00מ.ס קריית ים16

בני יהודה הודיעה על חזרתה לשכונת התקווה

הכתומים ישובו לשחק בשכונה: "אחרי 21 שנים חוזרים הביתה, כל אחד והעצמאות שלו", צפו. יוקצו כ-2,300 מקומות, במועדון שואפים לסולד אאוט במנויים

|
האצטדיון בשכונת התקווה (בני יהודה)
האצטדיון בשכונת התקווה (בני יהודה)

בני יהודה חוזרת לשחק באצטדיון בשכונת התקווה, כך הודיע אתמול (חמישי) בצהריים המועדון. “אחרי 21 שנים חוזרים הביתה", כתבו הכתומים בפייסבוק, “בני יהודה חוזרת לשכונה. כל אחד והעצמאות שלו".

החזרה לשכונה הייתה צפויה אחרי שבתחילת השבוע נערכה פגישה מכרעת בין ראשי העירייה לבעלים אלירן עובד, בה סוכם על החזרה. על פי המסתמן, כרגע יוקצו קרוב ל-2,300 מקומות לאוהדי הקבוצה, כאשר במועדון שואפים לסולד אאוט מבחינת המנויים ולעובדה שלא ייפתחו קופות במהלך העונה.

יש לציין, שקצת יותר מ-200 כרטיסים נוספים צפויים להיות מוקצים לקהל האורח, ביציע שלא שופץ (מאחורי השער) כאשר שאיפת המועדון היא לשפץ את האצטדיון כדי שיוכל לארח 4,000 צופים, אך הדבר לא צפוי לקרות בתקופה הקרובה.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
בני יהודה חוזרת הביתה
לכתבה זו התפרסמו 130 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 130 תגובות ב-87 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
87
חגבי02/05/2025 10:50
כל הכבוד אבל למה רק 2300 כיסאות בליגה הלאומית? מה הבעיה לשפץ עוד יציע לפחות יהיו 5000 כיסאות . אני זוכר ימים ש8000 אוהדים מילאו את האצטדיון בשכונת התקווה. ואם חוזרים הבייתה רק בני יהודה ישחקו שם ,לא אימונים לא קבוצה נוספת בני יהודה פרופר . תודה .
השב   •  30
86
נועם02/05/2025 10:46
מבני יהודה נשאר רק הצבע הכתום אוהדים נכחדים התרנגול מזמן על המנגל בשכונה והקרנבל שהיה באליפות של משה סיני הוא רק זיכרון יפה שרק האוהדים המבוגרים זכו לראות בני יהודה את כבר לא נשמה של השכונה
השב   •  011
85
ניר02/05/2025 10:35
שמעתי שגם בית״ר י-ם חוזרים לימק״א
בשער 3 הקומץ של חולוניה
השב   •  01
84
אביה02/05/2025 10:10
אין כסף. לא צריך יותר לליגה לאומית
כולם-כולם לקפוץ!
השב   •  03
83
סעיד02/05/2025 09:47
שיפצתם ועשיתם הכל טוב אבל למה לא הגדלתם את היציעים
השב   •  60
82
עטליהו בן חילק02/05/2025 09:38
בשנות השבעים בני יהודה היו מביאים חמשת אלפים למשחק חוץ, הייתה שנה שבני יהודה ומכבי פ"ת הבטיחו את עלייתן לליגה הראשונה ולמרות שהמשחק לא שינה כלום ,אוהדי בני יהודה מילאו את האורווה כשהיציעים בטירוף מוחלט.היו ימים!
השב   •  60
שרעבי10/05/2025 02:46
מדבר ההוא שיש לו קבוצה עם 5 אוהדים בלחץ
השב   •  00
81
בני יהודה02/05/2025 08:38
אנדרדה אוקלידס + יאיר קסטרו עונה הבאה יהיו הזרים בבני יהודה?
השב   •  30
80
בני יהודה02/05/2025 08:35
קליי+ קסטרו דחוף לבני יהודה
השב   •  20
79
בני יהודה02/05/2025 08:31
ריף מסיקה לבני יהודה הלוואי
השב   •  20
78
בני יהודה02/05/2025 08:24
יאיר קסטרו+ מלך השערים של כפר שלם יהיו הזרים עונה הבאה בבני יהודה?
השב   •  21
77
אוהבים את ראש העיר רמת גן02/05/2025 08:21
לשפץ וינטר לבני יהודה. וינטר עבר רשמית לעיריית רמת גן. קדימה כארמל שמע הכהן. וינטר להכח ובני יהודה.
השב   •  11
76
שי02/05/2025 08:09
שחוזרים לשכונה צריך לשפץ את המגרש עד הסוף במיוחד את היצעיםשיהיה קיבולת מקסימלית לאוהדים ושיהיה חנייה מוסדרת והכי חשוב בני יהודה לא להתאמן על הדשא במגרש אימונים במקום אחר רק לשחק במגרש
השב   •  41
אורן02/05/2025 09:29
יש את המגרש הסינטטי ליד המגרש שמשחקים בו,שם גם מתאמנים.
השב   •  10
75
הבעיה היא האוהדים02/05/2025 08:02
הבעיה של בני יהודה היא האוהדים , באים בדרישות כאילו יש להם 20 אלף אוהדים למשחק ובאים רק אלף , גם ההתנהגות של האוהדים היא בושה לכדורגל הישראלי
השב   •  06
כתום02/05/2025 09:34
כשאין מגרש ביתי,כשהקבוצה משחקת מזעזע כל העונה ואתה לא במאבקי העליה, אז מגיעים 1000 אוהדים. בשכונה המגרש יהיה מלא כבר בתחילת העונה גם אם יאשרו עוד 1000 או 2000 מקומות ואם הקבוצה תרוץ למעלה היא תביא 6000 אוהדים לכל משחק ולמשחקים גדולים או בפלייאוף גם 7000 ויותר
השב   •  30
74
אוחנה02/05/2025 07:49
גם ביתר צריכה לחזור לימקא בקושי ממלאים את טדי
השב   •  12
73
עמי02/05/2025 06:53
הגענו לגשר עכשיו צריך לחצות אותו, רק אני לא מבין אך לא הכשירו(שיפצו) את היציע המערבי, ועוד יותר לא מבין למה לא מתחילים עכשיו לשפץ
השב   •  70
עידן02/05/2025 09:38
כי זה לא עובד כך. גם אם יפנו לראש העיר ביום ראשון בבוקר בדרישה לשפץ ולב ות את יציעים 7-9 והוא יסכים, הוא צריך לכנס אסיפה וצריך להצביע על זה הוא לא יכול לאשר את זה לבד. וגם אם אישרו, צריך למצוא את היזם שיעשה את זה. הדברים האלה לוקחים זמן ועד שזה יהיה מוכן כבר תיגמר העונה.
השב   •  30
72
גולן02/05/2025 06:47
אין כמו המגרשים האותנטיים של פעם , שהקהל היה על " הגדרות" צעד חכם ומבורך, היה צריך להעשות לפני הרבה זמן, קבוצות בכניסה למגרש כבר ישאירו את הנקודות
השב   •  30
71
רון עכבראי02/05/2025 06:45
יש דיבור חזק שהפועל חוזרת לאוסישקין. החניה תפונה מהרכבים, יותקנו סלים בשני הצדדים והקהל יישב בנחל הירקון על גונדולות. העיקר לחזור ל״ימים הטובים״…
השב   •  22
עמי02/05/2025 06:55
עוד מעט שינאי יתחרבש אתם תחזרו למציאות( אוסישקין)
השב   •  10
70
דני02/05/2025 03:55
לא מובן, 21 שנה לא שיחקו בשכונה ולא הגדילו את היציעים לפחות ל - 6000, בכל מקרה בשכונת התקווה הם יאכלו את כל הליגה
השב   •  50
69
כתום02/05/2025 02:37
תחתימו את צ׳יבוטה
השב   •  40
68
קוקוריקו כתום02/05/2025 02:30
ברוך השם היידה בני יהודה
השב   •  50
67
אילון02/05/2025 01:05
יש דיבור שהרחיבו את מימדיי המגרש חוצמזה השיפוץ עוד לא נגמר כאן! יהיה בהמשך שינויי דרסטי כי יבנו יציעים חדשים בקיצור סוג של בלומפילד עם שיפוץ משנה איצטדיון
השב   •  20
66
רועי02/05/2025 00:44
קבוצת בני יהודה זו מציאות עצובה נשארה קבוצה שכונתית ומודרת לחלוטין מעיריית תל אביב , רון חולדאי מתייחס אליהם ואל התושבים כמו קבוצת מעברות. עם האצטדיון הזה היה אפשר לעשות שיפוץ טוב יותר , בטח עם זה שבנו אותו כמעט מהתחלה . שיפוץ ואפשרות לקהל יש כ8000 מקומות ועם גג היה יכול להיות לתת מענה נכון לקבוצה . בכל מקרה בני יהודה ראויה לאצטדיון אחר אולי אצטדיון וינטר
השב   •  80
65
פינחס.01/05/2025 23:52
ברוכים השבים. ביתם, מיבצרם. ניראה שבמיגרש בשכונה, יעשו שכונה, לכל קבוצת כדורגל, שתתמודד מולם. בהצלחה.
השב   •  41
64
בורקס טורקי01/05/2025 23:38
המעבר לשכונה יקבור באופן סופי את הקבוצה שלנו הלאומית.
השב   •  312
63
אלי01/05/2025 23:15
שיבנו קודם קבוצה נורמלית , מה שווה איצטדיון יפה אם אין קבוצה יפה?
וגם אם ישרפו אותך - אשאף חזק אל הריאות
השב   •  42
62
ניק01/05/2025 22:42
זה צעד ראשון חיובי.אסור לשכוח שבני יהודה היתה בדרך להיות שמשון וביתר ת"א שגם הן אירחו בבלומפילד עד שהתאדו.הרבה אוהדים שכבר התייאשו,יחזרו לשכונה,כי בינתיים אין מה לעשות-אנחנו שכונה.
השב   •  52
61
קובי01/05/2025 22:16
מה זה 2300? יש גם אוהדים של הקבוצה האורחת. היו צריכים לאשר לפחות 4000 מקומות. להגיע הזמן שיבנו לנו אצטדיון של 8000-10000 מקומות
השב   •  181
60
אחד01/05/2025 21:55
במקום ללכת קדימה הולכים אחורה זה מתכון להרבה שנים הלאומית
מה זה הפועל?
השב   •  115
59
מויש01/05/2025 21:37
איזה נוסטלגיה נהדרת
השב   •  60
58
מאיר01/05/2025 21:34
אוהד מכבי ומכל הלב שאפו מי שהלך המון למשחקים לפני 40 שנה בשכונה תענוג היה המתח והמשחקים בין הקבוצות
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  70
57
שאהין01/05/2025 20:36
זה מגרש ולא איצטדיון איצטדיון מכיל מעל 15 אלף צופים לפי דעתי דבר שני בליגת העל חייבים לבנות איצטדיונים ולא מגרשים
השב   •  67
ליאם01/05/2025 21:26
מי שמדבר
השב   •  72
56
רז01/05/2025 20:32
אין יציאה
השב   •  44
55
אלי תל אביב01/05/2025 20:19
מגרש ששופץ מהיסוד. דשא, ניקוז תת קרקעי, יציעים, תאורה, מיקום לצוות צילום ושעון עצר ענק . אפשרי בקלות לשדרג לתפוסה יותר גדולה של צופים. מציע לבקר במגרש לפני שרושמים דברי הבל.
השב   •  143
נעים02/05/2025 14:21
ניקוז??יציעים?? על מה אתה מדבר? המגרש יכול להכיל רק 2,000 אוהדים..זה יגרום לכך שאף אחד לא יוכל להגיע. מה עם הילדים? איך נבנה דור עתיד של אוהדים במגרש קטן ,דחוס וללא קירוי?
השב   •  01
54
אדום01/05/2025 20:11
יהיה איצטדיון נהדר לשנים הקרובות בלאומית
השב   •  710
53
המהלך שיציל את השכונה01/05/2025 19:58
הדבר היחידי שיכול להציל את בני יהודה זה לחזור לשחק בשכונת התקווה , הבעלים חייב לחנך את האוהדים להצנהג כבני אדם ולא כבבונים
השב   •  106
52
עבודי01/05/2025 19:45
בשעה טובה ומוצלחת
השב   •  91
51
חיים01/05/2025 19:42
גם כפר שלם תעבור לשחק שם?
השב   •  54
ניר01/05/2025 20:12
גם כפר שלם ישחקו בשכונה אין להם מה לחפש ברמת גן
השב   •  112
50
ניסים01/05/2025 19:22
כמו שאני מבין המגרש הזה יכיל בסופו של השיפוץ כ8.000 מקומות ישיבה שנעלה לליגת העל משחקים שמושכים קהל אפשר להגדיר בתחילת עונה מגרש ביתי חילופי רק למשחקים האלה כאוהד בני יהודה כ40 שנה חושב שעד 8.000 צופים זה ראלי למשחקים בליגה הבחירה יש מספר קבוצות שמושכות קהל השאר מביאות מאות בודדות עד אלף למשחק מכבי פ"ת קרית שמונה בני סכנין וכו''.
השב   •  112
אוהד01/05/2025 20:02
סכנין או פת יורדות. הליגה תורכב מקבוצות גדולות, מכבי בש חיפה הפועל ביתר נתניה הפ חיפה כל העונה תצטרך לארח בבלומפילד. אתם מחפשים להיאחז בזהות שהיא השכונה אבל אם לא תעמידו איצטדיון של 13 אלף מינימום אין לזה היתכנות
השב   •  63
אבי01/05/2025 21:35
איזה ליגה בכירה. תגיד לי? אתם עוד שנים בלואמית
השב   •  64
אביב01/05/2025 22:24
אתם לפני שלוש שנים הייתם בליגה א'' מה אתם מדברים בכלל קבוצה בלי היסטוריה בלי כלום מה השיא שלכם אתם יכולים להשוות את עצמכם לבני יהודה בשכונה זה כמו ריבר פלייט
השב   •  54
כתום בלב01/05/2025 22:52
צלם מסך.בעונה הבאה אנחנו עולים.
השב   •  41
שלמה ⁰02/05/2025 10:19
השיא שלנו זה 5 אליפויות ברצף
כחול זה הצבע, כחול זה בלב
השב   •  11
49
מוטי01/05/2025 19:21
רבותי האם נכון לשחק באצטדיון של 35 אלף עם 2000 צופים או במגרש ביתי עם 2500 איש בתפוסה מלאה. והתשובה שלי חד משמעית לשחק בבית בשכונה.
בית"ר הדגל של המדינה
השב   •  252
48
אזרח ותיק01/05/2025 19:19
בזיון
השב   •  66
47
ווהד בני יהודה01/05/2025 19:16
כאווהד בני יהודה ותיק כל הכבוד שחוזרים לשכונה אבל אם יתפרעו אוו יזרקו חפצים למגרש אוו מהבתים יזרקו ביצים כל התפרעות זה יעשה נזק לקבוצה האווהדים הדור החדש לא יודעים מה עשו ליושב רואש הפ פת העבר ירחיקו את הקבוצה מהמגרש וגם יורידו נקודת לידעתכם שום התפרעות כי הסתכלו עליכם ב 7 עיניים הוזהרתם
השב   •  140
נייטרלי02/05/2025 08:30
צודק
השב   •  10
שרעבי10/05/2025 02:47
בשביל זה מתקינים מצלמות אבטחה
השב   •  00
46
דן מורי01/05/2025 19:12
אני הורדתי את הקבוצה ליגה כשהלכתי להפגין במקום להתאמן
השב   •  95
רון01/05/2025 19:42
טוב שלא שלא רק אני זוכר את זה וחושב ככה
השב   •  13
עירקי01/05/2025 22:21
מה אתה מערבב פוליטיקה מה איכפת לי את מי הוא בוחר איכפת לי מבני יהודה הבחור נתן את הלב שלו גדל באגודה אפשר לחשוב שביבי טוב רק אני זוכר שהאסון הכי גדול זה במשמרת שלו וגם זכור לי שהלך לסופר ואמר זה יקר לכם תבחרו בי אני יוריד מחירים בטח . ממש הוריד. הורידו לנו את המכנסים
השב   •  51
45
יוסי01/05/2025 19:12
בעלים שכונה מועדון שכונה
השב   •  76
44
שיר צדק01/05/2025 19:10
הגול הראשון בקריירה שלי היה בשכונת התקווה
השב   •  73
43
אוהד כפר01/05/2025 18:49
100 שנה בליגה לאומית
השב   •  37
42
לא מתקדמים אתם01/05/2025 18:44
מה זה 2200? משחק עליה של ליגה ג של אשקלון היו 3000 צופים . בני יהודה במקום להתקדם חוזרת אחורה. אתם צריכים בעל בית ראוי שיבנה לכם מתקן חדיש ומודרני של לפחות 10 אלף מקום, וממד לא בשכונה.
השב   •  93
ליאור01/05/2025 22:49
יש כרגע בעלים טוב מאד שמשקיע הרבה כסף. אבל הוא לא ספרא או גולדהאר שיכול לבנות לנו אצטדיון.בשביל זה צריך את קרן.המתקנים,הטוטו והעירייה. הוא מקסימום יכול להשקיע חלק קטן.
השב   •  50
ראית שבנו?02/05/2025 09:39
ספרא וגולדהאר לא בנו שום איצטדיון
השב   •  10
41
כנסו01/05/2025 18:39
זה לא אצטדיון זה מגרש שיותר מתאים לליגה אלף לפי דעתי עושים זאת להשתיק פיות כי למעשה לא עשו כלום אפילו פחות אוהדים יורשו להכנס. או שחושבים בקטן וללא יומרות כי בכל זאת לא כל אחד מסוגל להחזיק קבוצה בליגת העל ותארי לעצמכם שקבוצה גדולה שרגילה להביא 2,000 ל-5,000 למשחק חוץ לא תוכל להביא יותר מ-200 אפילו בגביע המדינה…. בכל מקרה בהצלחה לליגת העל בטוח שזה לא מתאים - לפחות 10,0000 צריך להיות הסטנדרט
השב   •  73
40
גנב הפנדלים01/05/2025 18:33
קל להטות שם משחקים יותר או פחות מבבלומפילד?
השב   •  54
39
א.ב.י.01/05/2025 18:28
יכך הרבה זמן עד שהם יעלו
השב   •  33
38
אמיר01/05/2025 18:27
תגידו. אתם. נורמלים.מה זה. 2300 צופים.מה אנחנו בליגה.א. מה הבזיון הזה.יש לבני יהודה אלפי אוהדים בכל הארץ מה אתם עושים צחוק מהאהדים והקבוצה.ומה אם יהיו משחקים קובעים וירצו להגיע 8. אלף. או. 10. אלף..מה. תעשו. אז. .אתם פותחים סתם. דלת. לבעיות.זה.ממש בזיון. .כדאי מאוד לחשוב מחדש.אם זה בכלל כדאי וא ככה זה נקרא בכלל מגרש ביתי.אתם. ממש. מונעים האוהדים. להגיע למשחקים.
השב   •  113
37
א.ב.י.01/05/2025 18:27
חבל על הזמן יכך הרבה זמין עד שהם בני יהודה יעלו
השב   •  43
36
מתתיהו01/05/2025 18:21
בשעה טובה ובהצלחה. לדעתי וינטר גדול ומתאים יותר.
פועלי כל העולם - התאחדו!
השב   •  81
ליאור01/05/2025 22:45
וינטר לא יותר גדול אבל מאשרים בו יותר מקומות. ואם זה לא השתנה לאחרונה אז וינטר נראה כמו שדה קוצים
השב   •  30
35
ניו יורק אדומה01/05/2025 18:21
יאללה חוזרים לימים של פעם, אבל לא נראה לי שיש תחליף לאוהדים של פעם, מי ימלא את מקומם של דודו השמן וגדעון כותה, פולי, אבי מהבסטה בשוק וכל החבר׳ה המשוגעים של אז
אדום עולה בבלומפילד
השב   •  61
34
גד01/05/2025 18:13
שכונה מתאים לליגה א''
השב   •  45
אביב01/05/2025 22:25
בוא נראה מי שכונה שנה הבאה אתם אצלנו
השב   •  50
33
meg01/05/2025 18:12
בושה של אצטדיון עם 2000 מקומות, איך הם יכולים לשלם משכורות ולתחזק מועדון כדורגל?
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  72
שיהיה לנו בהצלחה01/05/2025 22:42
יש בעלים שמשקיע הרבה כסף. יותר מכל בעלים שהיה בעבר. התקציב בעונה הבאה יגדל משמעותית ויהיה הכי גדול בליגה כי הבעלים בטירוף לעלות בעונה הבאה שתהיה כבר החמישית בלאומית
השב   •  50
32
רפי01/05/2025 18:12
לא חושב שאפשר להרחיב את האצטדיון עם הבניינים שמסביב. מה הבעיה של חולדאי לבנות להם אצטדיון חדש, מודרני וקומפקטי בסגנון של עכו?
השב   •  101
31
אחד שיודע01/05/2025 18:01
אסור לשחק בשכונה אוהדים ברברים אוספים אבנים יום לפני המשחק במידה פיגור או הפסד זורקים אבנים מחוץ למגרש לעבר השחקנים או אוהדים ! כך היה לפני שנים כך יהיה עונה הבאה ! משטרה לא לישון בעמידה אוהדים גרים ליד המגרש !
השב   •  54
מאנוליס01/05/2025 19:22
אחד שיודע שהוא טמבאל
השב   •  25
אבי01/05/2025 22:40
מה זה משנה לך, גם ככה אתה לא הולך למשחקים.
השב   •  40
כתום בלב02/05/2025 09:51
למה סתם להדביק סטיגמות לאוהדים שעוד לא נולדו כשזה קרה? מילא להורים שלהם שזרקו אבנים אבל למה להם? יש היום דור אחר של אוהדים וכבר החלטת שהם זורקים אבנים? אם יש לך טראומה מהעבר תטפל בה ובעיקר תטפל בעצמך, כדי שהפעם הבא לא תחטא בהכללות מיותרות. שבת שלום.
השב   •  10
כתום02/05/2025 12:18
מה זה הסמל? נראה כמו של מכבי מאלי אסקפרס
השב   •  10
30
חיים01/05/2025 17:54
2200 צופים..מישהו של נפל על הראש?!?? עד שחוזרים לשכונה מצמצמים את הקהל. רכש טוב ועושים עליה..השכונה זה הבתיתיות
מדרידיסטה גאה!
השב   •  53
29
ציון01/05/2025 17:45
במקום לשפר את הקבוצה כך שתתאים לאיצטדיון מודרני ולליגת העל, חוזרים אחורה וחושבים שכך יפתרו את הבעיות. מה הלאה? אולי גם להוריד את הדשא במגרש, שיהיה מלא בוץ כמו פעם? אולי בכלל לחזור לשחק סטנגה, ככה בני יהודה בטוח תחזור לימים הגדולים
השב   •  122
רועי01/05/2025 22:38
כשהעירייה לא מוכנה לבנות לך אצטדיון חדש וכשאתה תקוע כבר 4 שנים בלאומית ואין לך הרגשה ביתית בבלומפילד, עדיף לחזור לשכונה עם מגרש מלא בכל משחק אווירה מחשמלת, עם סיכוי טוב יותר לעלות. ואחרי שנעלה נמצא פתרון טוב יותר
השב   •  30
ציון02/05/2025 08:12
השאלה למה אין לכם הרגשה ביתית בבלומפילד. 3000-4000 אוהדים שבאים לעודד בבלומפילד יכולים לתת הרגשה מאוד ביתית
השב   •  01
כתום בלב02/05/2025 09:57
כי לא היתה גם כשבלומפילד היה עם 15000 מקומות ועכשיו כשהקיבולת כפולה על אחת כמה וכמה לא תהיה. זה עשירית מתכולת האצטדיון.אנחנו נראים כמו נקודה באצטדיון. זה לא כמו שאוהדי הפועל ממלאים לפחות חצי בלומפילד. יש גם את העניין המקצועי. כשהקבוצה רצה חזק למעלה אז מגיעים יותר אוהדים, וכשהקבוצה מאבדת סיכוי לעליה אז מגיעים הרבה פחות.וכשאתה כבר עוד מעט פותח עונה חמישית בלאומית יש אוהדים שמתייאשים ולא מגיעים. אבל בשכונה זה לא משנה כמה יגיעו, זה תמיד יראה,ישמע וירגיש יותר טוב.
השב   •  10
28
הכתום הותיק01/05/2025 17:42
וואי איזה צמרמורת לחזור לשכונה אבל צריך לשפץ את המגרש שיתאים לליגת העל בהצלחה לכל הנוגעים בדבר תלכו על זה בכל הכוח
השב   •  121
הכתום הו.יק01/05/2025 18:05
את השאלה הזאת תפנה לראש העיר מר רון חולדאי הוא לא סופר את דרום ת"א להפועל ת"א הוא אישר להגדיל את המגרש אבל לבני יהודה הוא אמר לא בלי להסס
השב   •  71
מתתיהו01/05/2025 18:23
איצטדיון שלמה הוא במקום פתוח לחלוטין. איך תרחיב את המגרש בשכונה, תהרוס שורת בתים ?
פועלי כל העולם - התאחדו!
השב   •  21
אביב01/05/2025 22:28
לא יודע אם היית בנוף הגליל היציאה שלהם בנוי מטריבונה מה שגילחו יעשו כמו בנוף הגליל במקום
השב   •  30
27
יוסי01/05/2025 17:32
לא הבנתי למה לא הרחיבו את האיטדיון ל5000 כל הזמן הזה שלא שיחקו שם 20 שנה היה לכם
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  91
אביב01/05/2025 22:28
למה היא בני יהודה לא קנה גולדר
השב   •  20
רועי01/05/2025 22:33
כי העירייה לא רצתה. רק אחרי לחץ של שנים הסכימו לשפץ ולאשר 2300
השב   •  40
26
צהוב כחול01/05/2025 17:30
צריך להגדיל את האצטדיון ל10000 מקומות ולכסות את העלויות בהחכרה לאמנים
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  81
25
כתום כהה01/05/2025 17:02
מצד אחד שמח,מצד שני 1-חייבים לשפר תשתיות כמו חנייה,גישה,קופות ועוד. 2-מה זאת הבדיחה של 2,200 צופים? ואם יגיעו 3,000 האוהדים יריבו בינהם על כרטיס למשחק? איפה נשמע דבר כזה. כבר מילאנו מגרשים עם 12,000 אוהדים שלנו. לדוגמא טדי בגמר גביע מול מכבי ת"א. רעיון ממש רע.כתום עולה! חג שמח!
השב   •  120
עידן01/05/2025 22:32
לא יריבו כי לא תהיה מכירת כרטיסים. ימכרו רק מנויים.
השב   •  30
24
רמי01/05/2025 16:56
מה שצריך לעשות להכשיר אותו לליגת על ל8000 צופים עיריית תל אביב הבעיה לא חשוב לה הדרום צריך שיהיה מגרש ל8000 בדרום העיר
השב   •  110
23
משה מחולון01/05/2025 16:53
מחזירים עטרה ליושנה,חוזרים לשורשים,חוזרים לאמת ,חזקו ואמצו
השב   •  82
22
סמי01/05/2025 16:48
איזה בשורה משמחת. אולי ככה בני יהודה יחזרו סוף סוף לליגת העל
השב   •  101
21
יאללה הפועל01/05/2025 16:40
מועדון של שבורים
כחול זה הצבע, כחול זה בלב
השב   •  515
דוד10/05/2025 02:47
בדוק אוהד של הלוזונים
לכולם אני אומר שיש בך משהו מיוחד
השב   •  00
20
שלמה01/05/2025 16:15
כל הכבוד חיכינו שנים עכשיו אני קונה מנוי
השב   •  112
19
גבריאל אורפלי הלוי01/05/2025 16:15
צריך להגדיל את אצטדיון שכונת התקוה ל-8,000 עד 10,000 מושבים שיהיה ראוי לקבל את תקן ליגת העל
בית"ר הדגל של המדינה
השב   •  150
קובי01/05/2025 22:29
אי אפשר להגדיל ל 10000 בגלל הבתים שצמודים למגרש והחניון. במקור הוא היה 8000 ואחרי ששמו כסאות פלסטיק הוא הפך ל 6500. אבל כרגע יש אישור רק לשליש מהכמות
השב   •  20
18
שלומיקו01/05/2025 16:10
ביזיון. כישלון חרוץ במשך שנים שרק הולך ומחמיר. הבעלים צריך להתבייש..במקום להצעיד אותנו קדימה הוא קובר אותנו בבור עמוק. מגרש קטן , מגעיל, דחוס וללא קירוי. עוד מסמר בארון הקבורה של המועדון. טיפש מי שחושב שכישלון שייך למגרש או שהחל מעכשיו מגרש זה יהפוך למבצר. שחקנים ומאמנים קובעים את הרמה , בטח לא מגרש ברמה ירודה כזאת עם 2,000 אוהדים. בושב וחרפה. כואב הלב.
השב   •  1012
משה מחולון01/05/2025 16:55
לא מסכים,שיחקנו במשחקי בית ריקים מקהל,בלי אווירה,חוזרים למקורות ולבית האמיתי שלנו
השב   •  91
17
כתום מיואש01/05/2025 16:09
משחקי מושכי קהל אפשר לשחק במגרש אחר! רק לא בלומפילד!!
השב   •  121
16
אז מה עשינו פה?01/05/2025 16:08
אבל לליגת העל המגרש שוב לא יתאים
השב   •  91
כתום01/05/2025 22:26
בבלומפילד לא נעלה גם עוד 5 שנים. אין תחושה של מגרש ביתי.בשכונה נצבור יותר נקודות.אחרי שנעלה נארח באצטדיון אחר
השב   •  20
15
שלומיקו01/05/2025 16:04
בושה וחרפה!! במקום להתקדם ולשאוף גבוה חוזרים אחורה וממשיכים לשקוע. כיכבנו בליגת העל במשך שנים כשבלומפילד היה הבית שלנו. כישלון חרוץ במשך 4 שנים בהחלט לא קשור למגרש אלא לבחירת שחקנים ומאמנים בינוניים מאד. להידחס במגרש כזה תחת השמש הקופחת פשוט גורם לי לא לעשות מנוי אחרי 25 שנים שאני אוהד הדוק. צעד נוסף בדרך למחיקת מועדון מפואר שכזה. ביזיון!!
השב   •  78
משה מחולון01/05/2025 16:56
זו הכמות הממוצעת שהבאנו בשנים האחרונות למשחקי הבית,כשנעלה ליגה נחזור לבלומפילד
השב   •  81
מאנוליס01/05/2025 19:26
כשכיכבנו בבלומפילד התכולה שלו היתה 14,500
השב   •  22
14
אבישי01/05/2025 15:53
2300 מושבים ? בני יהודה זו קבוצה שיכולה להביא לפחות 6000 למשחק
השב   •  111
13
ערן01/05/2025 15:47
כולם מתקדמים והמקופחים חוזרים 21 שנה אחורה!
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  104
12
נהבנב01/05/2025 15:40
מגרש של ליגה לאומית ומטה.אם יעלו יחזרו לבלומפילד
השב   •  61
11
רביבו01/05/2025 15:35
החלטה גרועה !!.מגרש שלא מתאים לאימונים בקושי
השב   •  73
10
הכתום01/05/2025 15:32
יש הגיע הזמן
השב   •  56
9
אלי01/05/2025 15:23
מה זה 2500 מושבים זה באמת שכונה בית"ר אם תתארח תקבל 200 כרטיסים בושה וחרפה להתאחדות לכדורגל
בית"ר הדגל של המדינה
השב   •  92
תתעורר01/05/2025 17:38
מדובר רק בליגה לאומית ! אם בני יהודה חוזרים לליגת העל אז חוזרים לבלומפילד.
השב   •  41
8
כתום01/05/2025 15:22
לקבוצות יהיה קשה לקחת נקודות בשכונה
השב   •  115
7
שמעון01/05/2025 15:21
שחקו בוינטר.
השב   •  83
6
חזי01/05/2025 15:20
תמשיכו לזרוק ביצים על השחקנים והצוות שכונה תמיד תישאר שכונה יאללה תנו גז
השב   •  33
5
חסון01/05/2025 15:01
חוזרים גם אנחנו סוף סוף
השב   •  61
4
יואב01/05/2025 14:45
באמת שכונה
השב   •  95
3
בזוקה01/05/2025 14:43
יאללה איחוד קבוצות כפר שלם ובני יהודה אין מקום ל שתי קבוצות מספיק קבוצה אחת .5000 צופים והמגרש מלא
וגם אם ישרפו אותך - אשאף חזק אל הריאות
השב   •  710
2
אוהדי אשדוד01/05/2025 14:43
לקבוצה ליגה א'' מתאים מגרש ליגה א'' במקום להתקדם חוזרים לחור
השב   •  1314
1
ירוק מבטן ומלידה01/05/2025 14:35
הגיע הזמן שקבוצת בני יהודה תחזור לשחק במבצר שלה, אבל האם לא היה עדיף שזה יקרה אחרי שיפוץ מאסיבי שיגדיל את תכולת האיצטדיון וגם יותאם ל-2025, בטח כשהשאיפה של המועדון ואפילו שלי כשוחר כדורגל לחזור לשחק בליגת העל (שם מקומה הטבעי של הקבוצה) ?
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  153
קובי01/05/2025 22:19
זה לא תלוי בנו. אנחנו נאבקים כבר שנים על בניית אצטדיון חדש. אבל כרגע זה מה שיש והוא מאושר רק ל 2300 אוהדים. יש אופציה עם שיפוץ להגדיל אותו ל 4000 אבל זה לא יהיה בעונה הבאה
השב   •  20
אסור לפספס
נגןאהבה כזו כבר לא רואים: החתונה של אנדריק
אהבה כזו כבר לא רואים: החתונה של אנדריק
נגןמי בונה ככה אצטדיון? במזל החלוץ ניצל מזה
מי בונה ככה אצטדיון? במזל החלוץ ניצל מזה
נגןמי אמור לשמור על אוסקר גלוך באמסטרדם?
מי אמור לשמור על אוסקר גלוך באמסטרדם?
נגןאוסק גלוך כובש צמד באימון של אייאקס
אוסקר גלוך כובש צמד באימון של אייאקס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה דנית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
גביע העולם למועדונים 25
מונדיאליטו
יורו עד 21כדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */